de spanning stijgt maar niet alleen voor ons..... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Radboud en Richard - WaarBenJij.nu de spanning stijgt maar niet alleen voor ons..... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Radboud en Richard - WaarBenJij.nu

de spanning stijgt maar niet alleen voor ons.....

Door: Radboud

Blijf op de hoogte en volg Radboud en Richard

07 Juli 2016 | Nederland, Rotterdam

Nog 11 DAGEN 6UUR 13MIN 14SEC

Het gaat erom spannen. We zijn zo goed als uitgetraind. Vele kilometer hebben we in het afgelopen jaar afgelegd ter voorbereiding van die vierdaagse. Dat maakt ook dat je extra hoopt dat je hem uit zult lopen.
Vandaag sprak ik met een collega die volgende week de vierdaagse van Apeldoorn gaat lopen. De weersvoorspellingen zien er niet heel goed uit maar ik heb er alle vertrouwen in dat zij en haar man hem uit zullen lopen.....weer of geen weer.

Sandra en Wiebe......ZET HEM OP.....jullie kunnen het en we zullen jullie supporter tot die laatste meter.

• 08 Juli 2016 - 12:19

Roelie:

Morgen er weer hard tegen aan ik zal aan jullie denken, Ben hard aan het sparen voor de gladiolen

• 08 Juli 2016 - 13:19

Radboud:

Bedankt hoor Roelie xxx flink doorsparen he