Laatste grote wandeling voor de vierdaagse - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Radboud en Richard - WaarBenJij.nu Laatste grote wandeling voor de vierdaagse - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Radboud en Richard - WaarBenJij.nu

Laatste grote wandeling voor de vierdaagse

Door: Radboud

Blijf op de hoogte en volg Radboud en Richard

02 Juli 2016 | Nederland, Rotterdam

Vandaag nog een keer een grotere wandeling maken. Toen ik vanochtend naar buiten keek baalde ik wel....regen. We hebben al zoveel verschillende weertypen op ons afgekregen maar regen is toch wel hetgeen waarin ik het minst prettig loop. Na het ontbijt douchen en aankleden en erop uit. Helaas moest ik alleen want richard moet werken.
Van noord naar zuid via de brienoordbrug en op naar ijsselmonde. Even bij moeders om de hoek gekeken en doorgelopen naar ridderkerk. Terug via de dijk langs bolnes en beverwaard en terug de brienenoord over. Vervolgens over de dijk naar capelle om uiteindelijk even uit te rusten in de Laurensbaai. En toen was de energie op.....
Resultaat 23 kilometer. Minder dan ik gehoopt had maar een goede voorbereiding van ons aankomend avontuur.