Op zoek naar een wondermiddel - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Radboud en Richard - WaarBenJij.nu Op zoek naar een wondermiddel - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Radboud en Richard - WaarBenJij.nu

Op zoek naar een wondermiddel

Blijf op de hoogte en volg Radboud en Richard

01 Juli 2016 | Nederland, Rotterdam

Bij de voorbereiding van een vierdaagse hoort ook het uitproberen van middelen tegen blaren. Dit had ik ook tegen mijn collega Judith zitten vertellen. Gisteren kwam zij op het werk met een zelfgemaakt voetencreme op natuurlijke basis. Ik ga hem lekker gebruiken voor de verzorging van mijn voeten.

Bedankt Judith!!!

  • 01 Juli 2016 - 16:18

    Willem:

    He broer,

    Je voeten wassen in ochtendurine werkt ook hoor.

  • 02 Juli 2016 - 07:25

    Radboud En Richard :

    Hahaha.......nee ik hou het wel bij deze creme.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Radboud en Richard

Actief sinds 29 Juni 2016
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 3754

Voorgaande reizen:

17 Juni 2016 - 22 Juni 2016

De vierdaagse van Nijmegen

Landen bezocht: