Radboud - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Radboud en Richard - WaarBenJij.nu Radboud - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Radboud en Richard - WaarBenJij.nu

Radboud

Blijf op de hoogte en volg Radboud en Richard

19 Juli 2016 | Nederland, Nijmegen

Slechte start vandaag. Taxi kwam veel te laat dus ik was al vroeg boos hahahahaha gelukkig werd het snel opgelost.
We hebben al heel wat high fives ontvangen van het publiek en dat maakt je dag goed

  • 19 Juli 2016 - 07:23

    Linda Van Milligen:

    Haha dan begin je lekker ontspannen. Vanuit hier ook een high five✋
    Damian wenst jullie ook nog succes!

  • 19 Juli 2016 - 08:06

    Plien:

    Zet hem op vandaag!! Xx

  • 19 Juli 2016 - 08:09

    Anja Eissens:

    Veel succes van afdeling Financien! Hou je hoofd koel.

  • 19 Juli 2016 - 08:38

    Judith En Ron:

    Pff zo vroeg al op pad en dan al gezeur! Gelukkiig zijn jullie gestart en zet hm op jongens

  • 19 Juli 2016 - 09:50

    Radboud :

    Even een tussenstop bij het rode kruis. Fijne mensen die even mijn voetjes verzorgen.

  • 19 Juli 2016 - 11:08

    Erna Sprenger:

    Hoe is de sfeer? Zet 'm op! Veel plezier hoor.
    Erna

  • 19 Juli 2016 - 11:17

    Roelie:

    ZET HEM OP
    Het gaat goed na die voetmasage

  • 19 Juli 2016 - 13:22

    Radboud:

    Pittige tijden in Elst....man wat is het heet

  • 19 Juli 2016 - 14:24

    Plien:

    Wauw, wat een prestatie met dit weer!! Xx

  • 19 Juli 2016 - 17:25

    Radboud En Richrd:

    Wat een grote teleurstelling. Mijn maatje moest afhaken. Het was een slachtveld. Ben zelf binnen gekomen voor mijn maatje en mij maar zo n teleurstelling.

    Vanavond op zoek naar mijn motivatie.....

  • 19 Juli 2016 - 17:28

    Sandra A:

    En? Hebben jullie het overleefd deze 1e dag? Een beetje aan het bij komen voor morgen? Zet h'm op. Ik heb bewondering voor jullie

  • 19 Juli 2016 - 18:37

    Wil:

    Zo de eerste dag zit er op .rust goed uit en begin morgen weer fris aan dag twee.

  • 19 Juli 2016 - 20:28

    Guus En Gerda:

    Hoi luitjes, Als ik het goed begrijp hebben jullie wat ondersteuning nodig.

    Met dit weer zou ik bijna zeggen met een onmenselijke opgave.
    Maar weet dat hoe ver jullie komen, wij jullie toppers vinden.
    Probeer er van t genieten, want daar is dit wandel evenement voor bedoeld!
    Heel veel sterkte en plezier,
    xx Guus en Gerda

  • 19 Juli 2016 - 20:49

    Vincent:

    Topper. Knap hoor met dit weer. Jammer dat richard moest afhaken. Pak je rust, lekker vroeg slapen en morgen weer!

  • 21 Juli 2016 - 14:06

    TWil :

    Jammer dat het niet gegaan is zo jullie hoopte. Maar wel goed dat je naar je lichaam heeft geluisterd. Geniet daar van de dagen die je nog hebt.misschien volgend jaar meer succes.voor mijn zijn jullie toch toppers .dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Radboud en Richard

Actief sinds 29 Juni 2016
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 3746

Voorgaande reizen:

17 Juni 2016 - 22 Juni 2016

De vierdaagse van Nijmegen

Landen bezocht: